TWITTER

HIRDETÉS

Címkék

Címkefelhő

[S60v5 BLOG]

////////// NOKIA 5800 /////////////////// GAMES ////////////////////// APPS CONTACT: 5800bloghu@gmail.com

Friss topikok

  • SteveJobs: @gergo888: Letörlöd a vírusírtót. Legalább addig ameddig a keygent leszeded és használod aztán utá... (2009.12.28. 21:15) Garmin telepítése [Javítva v2]
  • roland_2107: Sziasztok nekem 5800-ám van és fut rendesen nekem a smartmovie csak az a baj vele hogy nincs hango... (2009.12.24. 02:36) Smart Movie 4
  • nagy.ati: @erty: Szia! Azért ír disk error-t, mert a teljes mappát másolod be. Van benne egy "memúria kártyá... (2009.12.21. 17:10) Sygic 7.71
  • reACT: @mnmlst: görgess lejjebb az oldal alján van a download. (2009.12.14. 17:28) SlideUnlock [SZINGNÓZNI KELL]

A BLOGRÓL

A blog készítői kijelentik, hogy a blogon található linkek tartalmához semmi közük nincs, azokat pusztán a neten megtalálható, nagyrészt külföldi fórumok illetve más külföldi blogok bejegyzéseikből veszik át
blog search directory
Technology blogs & blog posts
Mobile Phone Blogs - BlogCatalog Blog Directory
Blog Directory & Search engine
blog search directory

////////////////////////////////////////////// [5800 BLOG] [GAMES] [APPS]

2009.05.03. 14:06 SteveJobs

Quickblocks

Címkék: játék játékok games 5800

Azt gondolom, hogy a mai szoftverfejlesztés egy érdekes helyzetben van. Nagyon régen, még a 8-bites korszakban sok játék készült otthon dolgozó kis fejlesztő csapatoktól. Ezek a fejlesztők tizenéves huszonéves fiatalok voltak akik élvezetből fejlesztettek és nem a pénzért. Általában hogy a játék apró hibáit ellensúlyozzák igyekeztek valami nagyon egyedi ötletet belevinni. Ekkor születtek olyan játékok mint pl a Pirates! egy Sid Meier nevü sráctól, vagy a Tetris egy orosz iskolástól. De nem sokkal késöbb hasonló módon "fogant" egy Worms nevü játék is.. konkrétan az egy számítógépes bolt egyik alkalmazotja alkotta meg, amit aztán feltett a boltba kitett egyik Amiga számítógépre és egy idő után azt vette észre, hogy szinte csak a játék miatt járnak be az üzletbe. Aztán jöttek a PC-k, a konzolok. Egyre nagyobb projectek születtek, egyre több pénz kellett a játékok elkészítéséhez. Szinte gyári szintre emelkedett a szoftverfejlesztés ahol csak a pénz számított. Nem kellett egyedi ötlet, nem kockáztatott senki, trendeket követtek, és működött is elég sokáig. Aztán jött az internet ami felületet tudott biztosítani a garázsprojectes játékfejlesztésnek. Újra megjelennek az olyan játékok amik nem a brutális grafikával, trendi játékmenetel akarnak vásárlót szerezni hanem az egyedi ötlettel és megvalósítással. Ilyen felület ma a Steam és az Apple Store.. Akármennyire is nem szimpatizálok az Aplle hype-al, és nem is tartom jó telónak az iPhone-t mégis el kell ismernem, hogy az Apple az Apple Store-val kiváló felületet biztosít a kreatív fejlesztőknek.. Ahol ráadásul mi dönthetünk, hogy mi lesz sikeres vagy mi nem. Igazi webkettes játékfejlesztés.. 

A picit hoszabb bevezető után akkor pár szó erről a játékról, illetve ,hogy miért is született ez a rövid szösszenet.. Ez a játék tipikusan olyan ami szintén egy borzasztóan egyszerü ötletet valósít meg zseniálissan.. Elkezdtem vele játszani majd egyszer csak azt vettem észre, már egy fél órája csak ezt tolom. A grafika borzasztóan egyszerü, egyszerübb nem is lehetne, a játékélmény viszont nagyon jó. A lényege, hogy egy kockával pattogó kockákat kell kerülgetnünk ami látszólag nem érdekes de egyszerüen nem tudtam megunni :D Tényleg ajánlani tudom csak, hátha lesz még egy olyan borult ember mint aki nem fogja tudni letenni :-))

Quickblocks

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://5800.blog.hu/api/trackback/id/tr231100323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása